К основному контенту

24-й день

Сьогодні я відвідав уроки з історії і фізики.
Тема уроку з фізики - "Експериментальна робота № 3. Вимірювання температурного коефіцієнта опору металу". Мета уроку: розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Тип уроку: перевірка і корекція отриманих знань. Оптимально організовано самостійну роботу учнів під ке­рівництвом учителя з урахуван­ням рівня їхніх навчальних мож­ливостей. Самостійна пошукова діяльність учнів на уроці забезпе­чувалася в процесі співпраці вчи­теля та школярів. Колективна робота учнів уміло поєднується з виконанням індивідуальних диференційова­них завдань. Використання наочності та технічних засобів навчання, їх застосування дозво­лило не тільки доступно викласти новий матеріал і закріпити його, але і зекономити час на вироблен­ня практичних умінь і навичок в учнів на самому уроці. Ви­користання технічних засобів і за­собів наочності допомогло учням глибше проникнути в суть вивче­ного матеріалу.
Тема уроку з історі - "Децентралізація управління економікою. Розвиток промисловості. Становище сільського господарства". Мета уроку: формувати в учнів знання про децентралізація управління економікоюта розвиток промисловості. Тип уроку: засвоєння нових знань. Вчитель проводив урок в формі лекції. Вона розповідала матеріал, а учні конспектували головне. Час від часу задавали проблемні потання.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

18-й день

Сьогодні психолог нашої школи проводив з учнями 11-го класу бесіду на тему: "Усі професії важливі, обирай свою". На цій зустрічі вона розповіла про основні професії, а також провела опитування хто ким хоче бути. Також учні 11-го класу пройшли тестування за допомогою якого дізнались яка сфера професій їм більше підходить.  Також сьогодні я відвідав уроки з алгебри та геометрії.  Тема уроку з алгебри: " Логарифмічні нерівності ". Тип уроку - комбінований. Мета уроку:   формувати в учнів знання про логарифмічні нерівності ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На ць ому уроці п озитивним у роботі вчителя з учнями на етапі усвідомлення матеріалу є те, що він дає час на обдумування, використовує різ­ні форми роботи та види на­очності. Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здій­снювало вплив на розвиток і ви­ховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кож

35-й день

   Сьогодні я провів виховну годину на тему «Слава захисникам України».  Мета:   пробудити почуття відповідальності перед наступним поколінням; формувати в учнів розуміння єдності і цілісності України, усвідомлення себе українцем, почуття особистої відповідальності за долю держави, готовність служити Батьківщині своєю працею та стати на захист державних інтересів країни, виховувати глибоку повагу до воїнів, які віддали своє життя в ім’я майбутнього людства, розвивати почуття гордості за минуле нашої Батьківщини, прищеплювати любов до неньки – України.   Також я відвідав уроки з фізики та української мови.    Тема уроку з фізики - " Досліди Фарадея. Закон електромагнітної індукції ". Мета уроку: формувати в учнів знання про з акон електромагнітної індукції ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Тип уроку: комбінований. На мій погляд позитивним у роботі вчителя з учнями на етапі усвідомлення матеріалу є те, що він дає час на обдумування, використо

30-й день

Виховна година «Турбота про здоров’я – обов’язок кожного» Мета виховної години -  розширити світогляд учнів з питання охорони здоров’я, заохочувати дітей до здорового способу життя, підвищувати санітарно-гігієнічний рівень учнів; виховувати дбайливе ставлення до свого організму; розвивати пізнавальний інтерес до стану власного здоров’я.   Також я провів урок з геометрії на тему - " Переріз многогранників, дослідження його виду".  Мета уроку: формувати в учнів знання про п ереріз многогранників, дослідження його виду ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.  Тип уроку:   комбінований.  Робота з вивчення нового ма­теріалу характеризується конкретністю й чіткістю реалізації основних завдань уроку. Виклад нового матеріалу відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Учитель розкриває зміст теми цікаво, до­ступно, з наукових позицій, ви­користовує останні досягнення. Новий матеріал вивчається в процесі самостійної роботи, яка носит