К основному контенту

LearningApps

Про сервіс LearningApps

Сервіс LearningApps є додатком Web 2.0 для підтримкиосвітніх процесів у навчальних закладах різних типівЦеконструктор для розробки інтерактивних завдань за різнимипредметними дисциплінами для застосування на уроках і в позакласній роботіLearningApps.org розробляється як науково-дослідний проект Центру Педагогічного коледжу інформатикиосвіти PH Берн у співпраці з університетом м. Майнц та Університетом міста Циттау / Герліц (Німеччина).
Основна ідея інтерактивних завдань полягає в тому, що учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню пізнавального інтересу учнів.
На сайті можна зайти в тьюторську і познайомитися з найважливішими функціями роботи сервісу (відео англійською мовою). 
 Існуючі модулі LearningApps можуть бути безпосередньо включені у зміст навчання, а також їх можна змінювати або створювати в оперативному режимі.

На сервісі є галерея загальнодоступних інтерактивних завдань, яка щодня поповнюється новими матеріалами, які створені викладачами різних країн.

Сервіс LearningApps має зрозумілий інтерфейс користувача на 5 мовах, для вибору потрібної мови необхідно в правому верхньому кутку вибрати відповідний прапорець.
У даному середовищі можна швидко створити інтерактивні завдання за зразками галереї LearningApps.
Важливо відзначити, що правильність виконання завдань перевіряється миттєво. 
 Сервіс LearningApps надає можливість отримання коду для того, щоб інтерактивні завдання були поміщені при бажанні на сторінки сайтів або блогів викладачів та учнів.

На жаль, в шаблонах зустрічаються окремі друкарські помилки при перекладі на російську мову, які неможливо виправити вручну, і не всі типи завдань доступні для роботи з кирилицею.

Сервіс LearningApps призначений для створення інтерактивних навчально-методичних посібників з різних предметів.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

18-й день

Сьогодні психолог нашої школи проводив з учнями 11-го класу бесіду на тему: "Усі професії важливі, обирай свою". На цій зустрічі вона розповіла про основні професії, а також провела опитування хто ким хоче бути. Також учні 11-го класу пройшли тестування за допомогою якого дізнались яка сфера професій їм більше підходить.  Також сьогодні я відвідав уроки з алгебри та геометрії.  Тема уроку з алгебри: " Логарифмічні нерівності ". Тип уроку - комбінований. Мета уроку:   формувати в учнів знання про логарифмічні нерівності ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На ць ому уроці п озитивним у роботі вчителя з учнями на етапі усвідомлення матеріалу є те, що він дає час на обдумування, використовує різ­ні форми роботи та види на­очності. Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здій­снювало вплив на розвиток і ви­ховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кож...

36-й день

Ось і закінчилась моя педагогічна практика в школі. Звітня документація: 1. Індивідуальний план -  Посилання на гугл-диск 2. Позакласний захід з математики -  Посилання 3. Позакласний захід з інформатики -  Посилання на гугл-диск 4. Виховний захід з самоаналізом -  Посилання на гугл-диск ,    Посилання 5. Констекти уроків з математики -  Посилання 6. Констекти уроків з інформатики -  Посилання 7. Завдання з психології -  Посилання 8. Характеристики з місця роботи -  Посилання 9. Звіт з проходження педпрактики -  Посилання ,  Посилання 10. Профорієнтаційний захід -  Посилання