К основному контенту

GeoGebra

GeoGebra — это бесплатная, кроссплатформенная динамическая математическая программа для всех уровней образования, включающая в себя геометрию, алгебру, таблицы, графы, статистику и арифметику, в одном удобном для использования пакете.
Кроме того, у программы богатые возможности работы с функциями (построение графиков, вычисление корнейэкстремумовинтегралов и т. д.) за счёт команд встроенного языка (который, кстати, позволяет управлять и геометрическими построениями)
Программа написана Маркусом Хохенвартером на языке Java (работает на большом числе операционных систем). Переведена на 39 языков и в настоящее время активно разрабатывается. Полностью поддерживает русский язык.
В июне 2013 года впервые в истории российских научно-методических журналов вышел специальный выпуск Европейского журнала современного образования (European Journal of Contemporary Education, ISSN 2304-9650), посвящённый использованию GeoGebra в учебном процессе (приглашённая редколлегия: доктор педагогических наук Дэниэл Джарвис, Университет Ниписсинг, Канада и кандидат физико-математических наук Рушан Зиатдинов, Университет Фатих, Стамбул, Турция).

Возможности


Построение кривых




Вычисления

Работа с таблицами




Анимация




Другие возможности



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

18-й день

Сьогодні психолог нашої школи проводив з учнями 11-го класу бесіду на тему: "Усі професії важливі, обирай свою". На цій зустрічі вона розповіла про основні професії, а також провела опитування хто ким хоче бути. Також учні 11-го класу пройшли тестування за допомогою якого дізнались яка сфера професій їм більше підходить.  Також сьогодні я відвідав уроки з алгебри та геометрії.  Тема уроку з алгебри: " Логарифмічні нерівності ". Тип уроку - комбінований. Мета уроку:   формувати в учнів знання про логарифмічні нерівності ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На ць ому уроці п озитивним у роботі вчителя з учнями на етапі усвідомлення матеріалу є те, що він дає час на обдумування, використовує різ­ні форми роботи та види на­очності. Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здій­снювало вплив на розвиток і ви­ховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кож...

21-й день

Сьогодні я провів урок з інформатики на тему: "Створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних".  Мета:  формувати в учнів знання про створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.  Тип уроку: комбінований. Протягом уроку учні уважно слідкують за поданням матеріалу, вчасно переключаються на письмову роботу, висувають аргументовані версії.  Також я відвідав урок з фізики. Тема уроку була: " Електричний струм в металах ".  Мета:  формувати в учнів знання про е лектричний струм в металах ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.  Тип уроку: комбінований.  На уроці вміло проводиться мотива­ція навчальної діяльності учнів на всіх етапах уроку, що сприяє збудженню їхнього інтересу до вивчення нової теми, творчої діяльності.  Зміст уроку  повністю відпові­дав вимогам навчальної програми та меті постав...