Сьогдні я провів на класні годині інструктаж з техніти безпеки на тему: "Правильне користування електроприладами"
Також відвідав уроки української літератури та фізики.
Тема уроку з української літератури "Павло Тичина. «Одчиняйте двері». Художнє
Також відвідав уроки української літератури та фізики.
Тема уроку з української літератури "Павло Тичина. «Одчиняйте двері». Художнє
відтворення національно-визвольного пробудження народу. Уславлення борців за вільну
Україну у вірші «Пам’яті тридцяти»". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу.; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На цьому уроці учні розповідали біографію Павла Тичини, проводили аналіз вірша «Одчиняйте двері» та «Пам’яті тридцяти». Також деякі учні читали напам`ять вірш «Пам’яті тридцяти». Весь цей час вчитель корегувала відповіді учнів або давала збогу учням корегувати один одного.
Тема уроку з фізики "Електричний струм в електролітах. Електроліз". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про електричний струм в електролітах та електроліз; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Вчитель показувала презентацію на тему: "Електричний струм в електролітах. Електроліз", де висвітлила основні моменти уроку. Також вчитель уміло пов’язувала матеріал теми з життям, виробничим оточенням і робить це так, що цей зв'язок випливає зі змісту вивченого матеріалу та є його логічним продовженням.
Комментарии
Отправить комментарий