К основному контенту

20-й день

Сьогдні я провів на класні годині інструктаж з техніти безпеки на тему: "Правильне користування електроприладами"
Також відвідав уроки української літератури та фізики.
Тема уроку з української літератури "Павло Тичина. «Одчиняйте двері». Художнє
відтворення національно-визвольного пробудження народу. Уславлення борців за вільну
Україну у вірші «Пам’яті тридцяти»". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу.; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На цьому уроці учні розповідали біографію Павла Тичини, проводили аналіз вірша «Одчиняйте двері» та «Пам’яті тридцяти». Також деякі учні читали напам`ять вірш «Пам’яті тридцяти». Весь цей час вчитель корегувала відповіді учнів або давала збогу учням корегувати один одного.
Тема уроку з фізики "Електричний струм в електролітах. Електроліз". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про електричний струм в електролітах та електроліз; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Вчитель показувала презентацію на тему: "Електричний струм в електролітах. Електроліз", де висвітлила основні моменти уроку. Також вчитель уміло пов’язувала мате­ріал теми з життям, виробничим оточенням і робить це так, що цей зв'язок випливає зі змісту вивче­ного матеріалу та є його логічним продовженням.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

18-й день

Сьогодні психолог нашої школи проводив з учнями 11-го класу бесіду на тему: "Усі професії важливі, обирай свою". На цій зустрічі вона розповіла про основні професії, а також провела опитування хто ким хоче бути. Також учні 11-го класу пройшли тестування за допомогою якого дізнались яка сфера професій їм більше підходить.  Також сьогодні я відвідав уроки з алгебри та геометрії.  Тема уроку з алгебри: " Логарифмічні нерівності ". Тип уроку - комбінований. Мета уроку:   формувати в учнів знання про логарифмічні нерівності ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На ць ому уроці п озитивним у роботі вчителя з учнями на етапі усвідомлення матеріалу є те, що він дає час на обдумування, використовує різ­ні форми роботи та види на­очності. Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здій­снювало вплив на розвиток і ви­ховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кож...

21-й день

Сьогодні я провів урок з інформатики на тему: "Створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних".  Мета:  формувати в учнів знання про створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.  Тип уроку: комбінований. Протягом уроку учні уважно слідкують за поданням матеріалу, вчасно переключаються на письмову роботу, висувають аргументовані версії.  Також я відвідав урок з фізики. Тема уроку була: " Електричний струм в металах ".  Мета:  формувати в учнів знання про е лектричний струм в металах ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.  Тип уроку: комбінований.  На уроці вміло проводиться мотива­ція навчальної діяльності учнів на всіх етапах уроку, що сприяє збудженню їхнього інтересу до вивчення нової теми, творчої діяльності.  Зміст уроку  повністю відпові­дав вимогам навчальної програми та меті постав...