Сьогодні я був на уроці історії. Тема - "Арешти творчої інтелігенції. Іван Дзюба: “Інтернаціоналізм чи
русифікація”. Активізація дисидентського руху: течії, форми і методи
боротьби". Мета уроку: формувати в учнів знання про арешти творчої інтелігенції. Тип уроку: засвоєння нових знань. Робота з вивчення нового матеріалу характеризується конкретністю й чіткістю реалізації основних завдань уроку. Виклад нового матеріалу відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Учитель розкриває зміст теми цікаво, доступно, з наукових позицій, використовує останні досягнення. Новий матеріал вивчається в процесі самостійної роботи, яка носить творчий пошуковий характер. Це сприяє розвитку в учнів самостійності, допитливості, здатності встановлювати певні закономірності. До основних висновків учні приходили самі, а вчитель при цьому зберігав керівну роль
Також я відвідав урок з української літератури. Тема - Микола Хвильовий. Провідна роль у літературно-мистецькому житті 1920-х років. «Я (Романтика)» . Мета уроку: формувати в учнів знання про провідну роль у літературно-мистецькому житті 1920-х років.. Тип уроку: засвоєння нових знань. Перевірка знань учнів характеризується чіткістю мети. Опитування мало науковий характер, що в першу чергу обумовлювалося вмінням виправляти помилки в ході відповіді та залученням до цієї роботи учнів. На уроці створено належні матеріальні, морально-психологічні, гігієнічні, естетичні умови. Урок проходить у чистому, добре провітреному класі. Заняття проведено в досить високому темпі, раціонально використано кожну хвилину.
Комментарии
Отправить комментарий