Сьогодні я відвідав уроки з історії і фізики.
Тема уроку з фізики - "Експериментальна робота № 3. Вимірювання температурного коефіцієнта опору металу". Мета уроку: розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Тип уроку: перевірка і корекція отриманих знань. Оптимально організовано самостійну роботу учнів під керівництвом учителя з урахуванням рівня їхніх навчальних можливостей. Самостійна пошукова діяльність учнів на уроці забезпечувалася в процесі співпраці вчителя та школярів. Колективна робота учнів уміло поєднується з виконанням індивідуальних диференційованих завдань. Використання наочності та технічних засобів навчання, їх застосування дозволило не тільки доступно викласти новий матеріал і закріпити його, але і зекономити час на вироблення практичних умінь і навичок в учнів на самому уроці. Використання технічних засобів і засобів наочності допомогло учням глибше проникнути в суть вивченого матеріалу.
Тема уроку з історі - "Децентралізація управління економікою. Розвиток
промисловості. Становище сільського господарства". Мета уроку: формувати в учнів знання про децентралізація управління економікоюта розвиток промисловості. Тип уроку: засвоєння нових знань. Вчитель проводив урок в формі лекції. Вона розповідала матеріал, а учні конспектували головне. Час від часу задавали проблемні потання.
Комментарии
Отправить комментарий