Сьогодні я провів контрольну роботу з геометрії на тему: "Двогранні кути. Призми". Мета - перевірити і корегувати знаня, уміня і навички учнів з даної теми;Тип уроку: урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок; Я роздав листочки з завданнями і учні відразу ж почали їх роз`язувати. Завдання були розроблені з урахуванням рівня їхніх навчальних можливостей.
Також відвідав урок з фізики. Тема уроку - "Сила Лоренца". Мета уроку: формувати в учнів знання про силу Лоренца; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Тип уроку: комбінований. Під час уроку постановка вчителем питань стимулює розвиток розумових сил, не налаштовує на заучування, активізує думки, виховує інтерес до навчання. Питання, які ставить учитель, вимагають вдумливого читання, розуміння та осмислення матеріалу, але не його механічного заучування. Учитель направляє хід думки учнів таким чином, щоб вони активно, зосереджено намагались побачити невидиме, зрозуміти приховане, розглянути незвичайне у звичайному, у тому, що зустрічається на кожному кроці (розумова активність). Види роботи відповідали віковим особливостям учнів, дозволили вчителю активізувати навчальну їхню діяльність, що в кінцевому підсумку було результатом того, що учні були не пасивними слухачами, а активними учасниками.
|
Сьогодні психолог нашої школи проводив з учнями 11-го класу бесіду на тему: "Усі професії важливі, обирай свою". На цій зустрічі вона розповіла про основні професії, а також провела опитування хто ким хоче бути. Також учні 11-го класу пройшли тестування за допомогою якого дізнались яка сфера професій їм більше підходить. Також сьогодні я відвідав уроки з алгебри та геометрії. Тема уроку з алгебри: " Логарифмічні нерівності ". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про логарифмічні нерівності ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На ць ому уроці п озитивним у роботі вчителя з учнями на етапі усвідомлення матеріалу є те, що він дає час на обдумування, використовує різні форми роботи та види наочності. Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здійснювало вплив на розвиток і виховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кож...
Комментарии
Отправить комментарий