Сьогодні психолог нашої школи проводив з учнями 11-го класу бесіду на тему: "Усі професії важливі, обирай свою". На цій зустрічі вона розповіла про основні професії, а також провела опитування хто ким хоче бути. Також учні 11-го класу пройшли тестування за допомогою якого дізнались яка сфера професій їм більше підходить.
Також сьогодні я відвідав уроки з алгебри та геометрії.
Тема уроку з алгебри: "Логарифмічні нерівності". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про логарифмічні нерівності; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На цьому уроці позитивним у роботі вчителя з учнями на етапі усвідомлення матеріалу є те, що він дає час на обдумування, використовує різні форми роботи та види наочності.
Урок проведено відповідно до обгрунтованого, чіткого плану, складеного вчителем у процесі підготовки до нього. Він оптимально коригується учителем відповідно до обставин.
Також сьогодні я відвідав уроки з алгебри та геометрії.
Тема уроку з алгебри: "Логарифмічні нерівності". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про логарифмічні нерівності; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На цьому уроці позитивним у роботі вчителя з учнями на етапі усвідомлення матеріалу є те, що він дає час на обдумування, використовує різні форми роботи та види наочності.
Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здійснювало вплив на розвиток і виховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кожного з них. Урок сприяв розвитку кожної дитини, її пам’яті, мислення, волі, ефективно організовувалась пізнавальна діяльність школярів.
Тема уроку з геометрії: "Паралелепіпед". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про паралелепіпед; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На цьому уроці педагог уміло пов’язує матеріал теми з життям, виробничим оточенням і робить це так, що цей зв'язок випливає зі змісту вивченого матеріалу та є його логічним продовженням. У ході подання нового матеріалу проводиться безпосередня перевірка якості розуміння його учнями. Засвоєння нового матеріалу школярами на уроці є оптимальним.Урок проведено відповідно до обгрунтованого, чіткого плану, складеного вчителем у процесі підготовки до нього. Він оптимально коригується учителем відповідно до обставин.
Комментарии
Отправить комментарий