Сьогодні я провів урок з алгебри на тему: "Розв’язування показникових та логарифмічних рівнянь з
параметром". Мета - формувати в учнів знання про розв’язування показникових та логарифмічних рівнянь з параметром; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Тип уроку: комбінований. Під час уроку я помітив, що використання різних видів роботи сприяло зниженню втомленості учнів у процесі роботи. Це позитивна сторона уроку.Запитання до учнів активізували їх до самостійних суджень і практичних дій, направляли на доказову відповідь. Це сприяло більш повній реалізації на уроці принципу виховуючого та розвиваючого навчання. Протягом уроку (у процесі опитування) я добився від своїх учнів грамотної і повної відповіді, точних формулювань.
Також я відвідав урок інформатики. Тема уроку - "Призначення й використання основних математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора". Мета уроку: формувати в учнів знання про призначення й використання основних математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Тип уроку: комбінований. Під час уроку я помітив, що використання наочності та технічних засобів навчання, їх застосування дозволило не тільки доступно викласти новий матеріал і закріпити його, але і зекономити час на вироблення практичних умінь і навичок в учнів на самому уроці. Використання технічних засобів і засобів наочності допомогло учням глибше проникнути в суть вивченого матеріалу.
Комментарии
Отправить комментарий