Сьогодні я був присутнім на двох уроках - українській мові та на фізиці.
Тема уроку української мови - "Активні й пасивні дієприкметники". Мета уроку: формувати в учнів знання про активні й пасивні дієприкметники; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Тип уроку: комбінований. Данний урок визначається логічним взаємозв’язком окремих структурних частин, які оптимально витримані за часом, мають свою мету та зміст і відзначаються логічною завершеністю. Це підтверджує достатню культуру педагогічної праці. Раціонально, вдумливо і дидактично грамотно визначена основна мета уроку, вона чітко випливає зі змісту навчального матеріалу, відповідає віковим і інтелектуальним особливостям учнів класу та несе в собі інформацію про кінцевий результат уроку.
Тема уроку фізики - "Електричний струм в електролітах. Електроліз". Мета уроку: формувати в учнів знання про електричний струм в електролітах та електроліз; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Тип уроку: комбінований. На уроці робота з вивчення нового матеріалу характеризується конкретністю й чіткістю реалізації основних завдань уроку. Виклад нового матеріалу відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Учитель розкриває зміст теми цікаво, доступно, з наукових позицій, використовує останні досягнення. Новий матеріал вивчається в процесі самостійної роботи, яка носить творчий пошуковий характер. Це сприяє розвитку в учнів самостійності, допитливості, здатності встановлювати певні закономірності. До основних висновків учні приходили самі, а вчитель при цьому зберігав керівну роль.
Комментарии
Отправить комментарий