К основному контенту

34-й день

Сьогодні на уроці з геометрії я провів аналіз контрольної роботи та розпочав нову тему - "Піраміда". Мета уроку: формувати в учнів знання про піраміду; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Тип уроку: комбінований.
Під час уроку робота з вивчення нового ма­теріалу характеризується кон­кретністю й чіткістю реалізації основних завдань уроку. Виклад нового матеріалу відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Я розкриває зміст теми цікаво, до­ступно, з наукових позицій, ви­користовує останні досягнення. Новий матеріал вивчається в процесі самостійної роботи, яка носить творчий пошу­ковий характер. Це сприяє розви­тку в учнів самостійності, допит­ливості, здатності встановлювати певні закономірності. До осно­вних висновків учні приходили самі, а я при цьому зберігав керівну роль.Також я відвідав урок з історії. Тема уроку - "Повсякденне життя повоєнних років". Мета уроку: формувати в учнів знання про повсякденне життя повоєнних років; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.Тип уроку: урок засвоєння нових знань. З точки зору виховного впли­ву уроку, перш за все треба відмі­тити особистість учителя. Спокій­ний тон, уважне і добре ставлення до учнів у поєднанні з вимогливіс­тю, манера звертатися до класу, витримка – усе це передається дітям і слугує еталоном людських стосунків. Вихованню учнів спри­яли засоби навчання, а саме есте­тика їхньої форми і змісту. Вияв­ленню творчого потенціалу шко­лярів сприяли вдало застосовані методи і форми роботи. Урок відзначається свідо­мою робочою дисципліною.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

18-й день

Сьогодні психолог нашої школи проводив з учнями 11-го класу бесіду на тему: "Усі професії важливі, обирай свою". На цій зустрічі вона розповіла про основні професії, а також провела опитування хто ким хоче бути. Також учні 11-го класу пройшли тестування за допомогою якого дізнались яка сфера професій їм більше підходить.  Також сьогодні я відвідав уроки з алгебри та геометрії.  Тема уроку з алгебри: " Логарифмічні нерівності ". Тип уроку - комбінований. Мета уроку:   формувати в учнів знання про логарифмічні нерівності ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На ць ому уроці п озитивним у роботі вчителя з учнями на етапі усвідомлення матеріалу є те, що він дає час на обдумування, використовує різ­ні форми роботи та види на­очності. Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здій­снювало вплив на розвиток і ви­ховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кож...

21-й день

Сьогодні я провів урок з інформатики на тему: "Створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних".  Мета:  формувати в учнів знання про створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.  Тип уроку: комбінований. Протягом уроку учні уважно слідкують за поданням матеріалу, вчасно переключаються на письмову роботу, висувають аргументовані версії.  Також я відвідав урок з фізики. Тема уроку була: " Електричний струм в металах ".  Мета:  формувати в учнів знання про е лектричний струм в металах ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.  Тип уроку: комбінований.  На уроці вміло проводиться мотива­ція навчальної діяльності учнів на всіх етапах уроку, що сприяє збудженню їхнього інтересу до вивчення нової теми, творчої діяльності.  Зміст уроку  повністю відпові­дав вимогам навчальної програми та меті постав...