Ось і закінчився другий диждень моєї педагогічної практики.
Сьгодні в щколі відблась виставка поробок "Золота осінь" в якій взяли участь усі класи.
Виставка виставкой, а на уроки ходити треба. Отож я відвідав уроки алгебри та фізики. На уроці алгебри тема була: "Властивості та графік логарифмічної функції". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про властивості та графік логарифмічної функції; розвивати вміння використовувати отримані знання для ров`язання задач та вправ. Виклад нового матеріалу вчителя відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Учитель розкриває зміст теми цікаво, доступно, з наукових позицій, використовує останні досягнення. Новий матеріал вивчається в процесі самостійної роботи, яка носить творчий пошуковий характер. Це сприяє розвитку в учнів самостійності, допитливості, здатності встановлювати певні закономірності. До основних висновків учні приходили самі, а вчитель при цьому зберігав керівну роль. Також на уроці вчитель пропонував не лише відтворити пройдений матеріал, але і виділити із нього найбільш істотне, підтвердити практичні навики теоретичними положеннями. Такаж вчителька доповнювала і поглиблювала відповіді учнів, стимулює їх на активне, свідоме засвоєння матеріалу постановкою цілого ряду запитань. Оптимальним у процесі перевірки є співвідношення теоретичних та практичних завдань.
Також я провів урок з алгебри. Тема уроку була "Діагностична контрольна робота". Тип уроку - урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок;. Мета уроку: перевірити знання та учнів за курс математики 9-го класу. Учні на уроці вели себе дуже добре. Після того як я роздав завдання відразу ж приступили до його виконяння.
Сьгодні в щколі відблась виставка поробок "Золота осінь" в якій взяли участь усі класи.
Виставка виставкой, а на уроки ходити треба. Отож я відвідав уроки алгебри та фізики. На уроці алгебри тема була: "Властивості та графік логарифмічної функції". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про властивості та графік логарифмічної функції; розвивати вміння використовувати отримані знання для ров`язання задач та вправ. Виклад нового матеріалу вчителя відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Учитель розкриває зміст теми цікаво, доступно, з наукових позицій, використовує останні досягнення. Новий матеріал вивчається в процесі самостійної роботи, яка носить творчий пошуковий характер. Це сприяє розвитку в учнів самостійності, допитливості, здатності встановлювати певні закономірності. До основних висновків учні приходили самі, а вчитель при цьому зберігав керівну роль. Також на уроці вчитель пропонував не лише відтворити пройдений матеріал, але і виділити із нього найбільш істотне, підтвердити практичні навики теоретичними положеннями. Такаж вчителька доповнювала і поглиблювала відповіді учнів, стимулює їх на активне, свідоме засвоєння матеріалу постановкою цілого ряду запитань. Оптимальним у процесі перевірки є співвідношення теоретичних та практичних завдань.
Також я провів урок з алгебри. Тема уроку була "Діагностична контрольна робота". Тип уроку - урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок;. Мета уроку: перевірити знання та учнів за курс математики 9-го класу. Учні на уроці вели себе дуже добре. Після того як я роздав завдання відразу ж приступили до його виконяння.
Комментарии
Отправить комментарий