К основному контенту

16-й день

Сьогодні відбулась класна година на тему: "Кто про старших дбає, той гіжною людиною зростає". На цій класій годині учні розповідали про свої дідусів та бабусь та чим вони їм допомогають. Також вчитель наголосила та тому, що допомати потрібно не лише своїм ставшим, але й незнайомим теж. Будь то поступитися місцем в трамваї або допомогти донестии сумки до підїзду.
Також я відвідав уроки з геометрії та інформатики.
Тема уроку геометрії "Площа поверхні призми". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про площу поверхні призми; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На цьому уроці я помітив, що у ході подання нового мате­ріалу проводиться безпосередня перевірка якості розуміння його учнями. Засвоєння нового мате­ріалу школярами на уроці є опти­мальним.
Тема уроку інформатики "Копіювання, переміщення й видалення даних. Автозаповнення.Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про копіювання, переміщення й видалення даних; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На уроці створено належні матеріальні, морально-психоло­гічні, гігієнічні, естетичні умови. Урок проходить у чистому, добре провітреному класі .Заняття проведено в досить високому темпі, раціонально ви­користано кожну хвилину.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

18-й день

Сьогодні психолог нашої школи проводив з учнями 11-го класу бесіду на тему: "Усі професії важливі, обирай свою". На цій зустрічі вона розповіла про основні професії, а також провела опитування хто ким хоче бути. Також учні 11-го класу пройшли тестування за допомогою якого дізнались яка сфера професій їм більше підходить.  Також сьогодні я відвідав уроки з алгебри та геометрії.  Тема уроку з алгебри: " Логарифмічні нерівності ". Тип уроку - комбінований. Мета уроку:   формувати в учнів знання про логарифмічні нерівності ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На ць ому уроці п озитивним у роботі вчителя з учнями на етапі усвідомлення матеріалу є те, що він дає час на обдумування, використовує різ­ні форми роботи та види на­очності. Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здій­снювало вплив на розвиток і ви­ховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кож

35-й день

   Сьогодні я провів виховну годину на тему «Слава захисникам України».  Мета:   пробудити почуття відповідальності перед наступним поколінням; формувати в учнів розуміння єдності і цілісності України, усвідомлення себе українцем, почуття особистої відповідальності за долю держави, готовність служити Батьківщині своєю працею та стати на захист державних інтересів країни, виховувати глибоку повагу до воїнів, які віддали своє життя в ім’я майбутнього людства, розвивати почуття гордості за минуле нашої Батьківщини, прищеплювати любов до неньки – України.   Також я відвідав уроки з фізики та української мови.    Тема уроку з фізики - " Досліди Фарадея. Закон електромагнітної індукції ". Мета уроку: формувати в учнів знання про з акон електромагнітної індукції ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Тип уроку: комбінований. На мій погляд позитивним у роботі вчителя з учнями на етапі усвідомлення матеріалу є те, що він дає час на обдумування, використо

30-й день

Виховна година «Турбота про здоров’я – обов’язок кожного» Мета виховної години -  розширити світогляд учнів з питання охорони здоров’я, заохочувати дітей до здорового способу життя, підвищувати санітарно-гігієнічний рівень учнів; виховувати дбайливе ставлення до свого організму; розвивати пізнавальний інтерес до стану власного здоров’я.   Також я провів урок з геометрії на тему - " Переріз многогранників, дослідження його виду".  Мета уроку: формувати в учнів знання про п ереріз многогранників, дослідження його виду ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.  Тип уроку:   комбінований.  Робота з вивчення нового ма­теріалу характеризується конкретністю й чіткістю реалізації основних завдань уроку. Виклад нового матеріалу відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Учитель розкриває зміст теми цікаво, до­ступно, з наукових позицій, ви­користовує останні досягнення. Новий матеріал вивчається в процесі самостійної роботи, яка носит