К основному контенту

16-й день

Сьогодні відбулась класна година на тему: "Кто про старших дбає, той гіжною людиною зростає". На цій класій годині учні розповідали про свої дідусів та бабусь та чим вони їм допомогають. Також вчитель наголосила та тому, що допомати потрібно не лише своїм ставшим, але й незнайомим теж. Будь то поступитися місцем в трамваї або допомогти донестии сумки до підїзду.
Також я відвідав уроки з геометрії та інформатики.
Тема уроку геометрії "Площа поверхні призми". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про площу поверхні призми; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На цьому уроці я помітив, що у ході подання нового мате­ріалу проводиться безпосередня перевірка якості розуміння його учнями. Засвоєння нового мате­ріалу школярами на уроці є опти­мальним.
Тема уроку інформатики "Копіювання, переміщення й видалення даних. Автозаповнення.Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про копіювання, переміщення й видалення даних; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На уроці створено належні матеріальні, морально-психоло­гічні, гігієнічні, естетичні умови. Урок проходить у чистому, добре провітреному класі .Заняття проведено в досить високому темпі, раціонально ви­користано кожну хвилину.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

18-й день

Сьогодні психолог нашої школи проводив з учнями 11-го класу бесіду на тему: "Усі професії важливі, обирай свою". На цій зустрічі вона розповіла про основні професії, а також провела опитування хто ким хоче бути. Також учні 11-го класу пройшли тестування за допомогою якого дізнались яка сфера професій їм більше підходить.  Також сьогодні я відвідав уроки з алгебри та геометрії.  Тема уроку з алгебри: " Логарифмічні нерівності ". Тип уроку - комбінований. Мета уроку:   формувати в учнів знання про логарифмічні нерівності ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На ць ому уроці п озитивним у роботі вчителя з учнями на етапі усвідомлення матеріалу є те, що він дає час на обдумування, використовує різ­ні форми роботи та види на­очності. Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здій­снювало вплив на розвиток і ви­ховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кож...

21-й день

Сьогодні я провів урок з інформатики на тему: "Створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних".  Мета:  формувати в учнів знання про створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.  Тип уроку: комбінований. Протягом уроку учні уважно слідкують за поданням матеріалу, вчасно переключаються на письмову роботу, висувають аргументовані версії.  Також я відвідав урок з фізики. Тема уроку була: " Електричний струм в металах ".  Мета:  формувати в учнів знання про е лектричний струм в металах ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.  Тип уроку: комбінований.  На уроці вміло проводиться мотива­ція навчальної діяльності учнів на всіх етапах уроку, що сприяє збудженню їхнього інтересу до вивчення нової теми, творчої діяльності.  Зміст уроку  повністю відпові­дав вимогам навчальної програми та меті постав...