Сьогодні я відвідав класну годину на тему: "Поведінка в школі". Класний керівник розповідала що не можна бігати по школі, ламати майно школи та битися з іншими учнями.
Також був на уроках алгебри та української мови. Темою уроку алгебри "Многогранник, його елементи. Опуклі многограники". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про многогранник, його елементи та про опуклі многограники; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Робота з вивчення нового матеріалу характеризується конкретністю й чіткістю реалізації основних завдань уроку. Виклад нового матеріалу відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Учитель розкриває зміст теми цікаво, доступно, з наукових позицій, використовує останні досягнення. Новий матеріал вивчається в процесі самостійної роботи, яка носить творчий пошуковий характер. Це сприяє розвитку в учнів самостійності, допитливості, здатності встановлювати певні закономірності. До основних висновків учні приходили самі, а вчитель при цьому зберігав керівну роль.
Тема уроку української мови "Прислівник. Ступені порівняння". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про прислівник та його ступені порівняння; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.
Також був на уроках алгебри та української мови. Темою уроку алгебри "Многогранник, його елементи. Опуклі многограники". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про многогранник, його елементи та про опуклі многограники; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Робота з вивчення нового матеріалу характеризується конкретністю й чіткістю реалізації основних завдань уроку. Виклад нового матеріалу відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Учитель розкриває зміст теми цікаво, доступно, з наукових позицій, використовує останні досягнення. Новий матеріал вивчається в процесі самостійної роботи, яка носить творчий пошуковий характер. Це сприяє розвитку в учнів самостійності, допитливості, здатності встановлювати певні закономірності. До основних висновків учні приходили самі, а вчитель при цьому зберігав керівну роль.
Тема уроку української мови "Прислівник. Ступені порівняння". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про прислівник та його ступені порівняння; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.
Комментарии
Отправить комментарий