Ось і закінчився мій третій тиждень педагогічної практики. Сьогодні я провів уроки з геометрії та інформатики. Тема уроку з інформатики: "Параметризовані запити". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про параметризовані запити; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На цьому уроці виклад нового матеріалу відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Я розкривав зміст теми цікаво, доступно, з наукових позицій, використовує останні досягнення. Новий матеріал вивчається в процесі самостійної роботи, яка носить творчий пошуковий характер. Це сприяє розвитку в учнів самостійності, допитливості, здатності встановлювати певні закономірності. До основних висновків учні приходили самі, а вчитель при цьому зберігав керівну роль.
Тема уроку з геометрії: "Призма. Пряма і правильна призми". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про призми та їх види та характеристики; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На цьому уроці я задаючи читати матеріал за підручником, дав питання, над якими, читаючи, треба подумати. Задані практичні завдання орієнтовані на застосування, поглиблення знань, я показував, як треба зіставляти, осмислювати теоретичні закономірності з виконанням даного завдання (що аналогічна робота виконувалась у класі).
Тема уроку з геометрії: "Призма. Пряма і правильна призми". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про призми та їх види та характеристики; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На цьому уроці я задаючи читати матеріал за підручником, дав питання, над якими, читаючи, треба подумати. Задані практичні завдання орієнтовані на застосування, поглиблення знань, я показував, як треба зіставляти, осмислювати теоретичні закономірності з виконанням даного завдання (що аналогічна робота виконувалась у класі).
Комментарии
Отправить комментарий