Сьогодні перший день моєї педогогічної практики. Я проходжу практику в 126 школі.
Я познайомився з диретором школи, завучем з навчально-виховної роботи, з класним керівником 11-А класу та вчителями математики та інформатики.
Також відвідав уроки математики та фізики. Темою уроку алгебри "Діагностична контрольна робота". Мета уроку: перевірити знання учнів за 10 клас. На уроці діти тихенько писали контрольну роботу, лише дуже рідко задавали вчителю питання.
На уроці фізики тема уроку була "Послідовне і паралельне з’єднання провідників. Шунти і додаткові опори". Вчитель розповідала лекцію, а учні конспектували за нею.
Я познайомився з диретором школи, завучем з навчально-виховної роботи, з класним керівником 11-А класу та вчителями математики та інформатики.
Також відвідав уроки математики та фізики. Темою уроку алгебри "Діагностична контрольна робота". Мета уроку: перевірити знання учнів за 10 клас. На уроці діти тихенько писали контрольну роботу, лише дуже рідко задавали вчителю питання.
На уроці фізики тема уроку була "Послідовне і паралельне з’єднання провідників. Шунти і додаткові опори". Вчитель розповідала лекцію, а учні конспектували за нею.
Комментарии
Отправить комментарий