К основному контенту

6-й день

  Ось і розпочався другий тиждень моєї педагогічної практики. Сьогодні я проводив уроки в 11-А класі. На уроці ми розпочали розділ: "Координати, вектори, геометричні перетворення у просторі". Темою уроку була: "Прямокутна система координат у просторі" На уроці діти були дуже уважними та слухняними, добре розуміли матеріал та задавали цікаві питання. Тип уроку - урок засвоєння нових знань.
  На цьому уроці я нагадав означення координат, ми пригадали декартову систему координат, та як називаються віссі в декартовій системі координат, вивчили формулу відстані між двома течками та на знаходження координат середини відрізка. Також на уроці ми розв`язували завдання на засвоєння цих формул.
 Учням і меня дуже сподобався цей урок.
Також я провів урок з інформатики. Тема уроку: "Створення БД, таблиць та наповнення їх інформацією" Тип уроку: комбінований. Мета: формувати в учнів знання проСтворення БД, таблиць та наповнення їх інформацією; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здій­снювало вплив на розвиток і ви­ховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кожного з них. Урок сприяв роз­витку кожної дитини, її пам’яті, мислення, волі, ефективно орга­нізовувалась пізнавальна діяль­ність школярів.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

18-й день

Сьогодні психолог нашої школи проводив з учнями 11-го класу бесіду на тему: "Усі професії важливі, обирай свою". На цій зустрічі вона розповіла про основні професії, а також провела опитування хто ким хоче бути. Також учні 11-го класу пройшли тестування за допомогою якого дізнались яка сфера професій їм більше підходить.  Також сьогодні я відвідав уроки з алгебри та геометрії.  Тема уроку з алгебри: " Логарифмічні нерівності ". Тип уроку - комбінований. Мета уроку:   формувати в учнів знання про логарифмічні нерівності ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На ць ому уроці п озитивним у роботі вчителя з учнями на етапі усвідомлення матеріалу є те, що він дає час на обдумування, використовує різ­ні форми роботи та види на­очності. Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здій­снювало вплив на розвиток і ви­ховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кож

35-й день

   Сьогодні я провів виховну годину на тему «Слава захисникам України».  Мета:   пробудити почуття відповідальності перед наступним поколінням; формувати в учнів розуміння єдності і цілісності України, усвідомлення себе українцем, почуття особистої відповідальності за долю держави, готовність служити Батьківщині своєю працею та стати на захист державних інтересів країни, виховувати глибоку повагу до воїнів, які віддали своє життя в ім’я майбутнього людства, розвивати почуття гордості за минуле нашої Батьківщини, прищеплювати любов до неньки – України.   Також я відвідав уроки з фізики та української мови.    Тема уроку з фізики - " Досліди Фарадея. Закон електромагнітної індукції ". Мета уроку: формувати в учнів знання про з акон електромагнітної індукції ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Тип уроку: комбінований. На мій погляд позитивним у роботі вчителя з учнями на етапі усвідомлення матеріалу є те, що він дає час на обдумування, використо

30-й день

Виховна година «Турбота про здоров’я – обов’язок кожного» Мета виховної години -  розширити світогляд учнів з питання охорони здоров’я, заохочувати дітей до здорового способу життя, підвищувати санітарно-гігієнічний рівень учнів; виховувати дбайливе ставлення до свого організму; розвивати пізнавальний інтерес до стану власного здоров’я.   Також я провів урок з геометрії на тему - " Переріз многогранників, дослідження його виду".  Мета уроку: формувати в учнів знання про п ереріз многогранників, дослідження його виду ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.  Тип уроку:   комбінований.  Робота з вивчення нового ма­теріалу характеризується конкретністю й чіткістю реалізації основних завдань уроку. Виклад нового матеріалу відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Учитель розкриває зміст теми цікаво, до­ступно, з наукових позицій, ви­користовує останні досягнення. Новий матеріал вивчається в процесі самостійної роботи, яка носит