К основному контенту

6-й день

  Ось і розпочався другий тиждень моєї педагогічної практики. Сьогодні я проводив уроки в 11-А класі. На уроці ми розпочали розділ: "Координати, вектори, геометричні перетворення у просторі". Темою уроку була: "Прямокутна система координат у просторі" На уроці діти були дуже уважними та слухняними, добре розуміли матеріал та задавали цікаві питання. Тип уроку - урок засвоєння нових знань.
  На цьому уроці я нагадав означення координат, ми пригадали декартову систему координат, та як називаються віссі в декартовій системі координат, вивчили формулу відстані між двома течками та на знаходження координат середини відрізка. Також на уроці ми розв`язували завдання на засвоєння цих формул.
 Учням і меня дуже сподобався цей урок.
Також я провів урок з інформатики. Тема уроку: "Створення БД, таблиць та наповнення їх інформацією" Тип уроку: комбінований. Мета: формувати в учнів знання проСтворення БД, таблиць та наповнення їх інформацією; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здій­снювало вплив на розвиток і ви­ховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кожного з них. Урок сприяв роз­витку кожної дитини, її пам’яті, мислення, волі, ефективно орга­нізовувалась пізнавальна діяль­ність школярів.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

18-й день

Сьогодні психолог нашої школи проводив з учнями 11-го класу бесіду на тему: "Усі професії важливі, обирай свою". На цій зустрічі вона розповіла про основні професії, а також провела опитування хто ким хоче бути. Також учні 11-го класу пройшли тестування за допомогою якого дізнались яка сфера професій їм більше підходить.  Також сьогодні я відвідав уроки з алгебри та геометрії.  Тема уроку з алгебри: " Логарифмічні нерівності ". Тип уроку - комбінований. Мета уроку:   формувати в учнів знання про логарифмічні нерівності ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На ць ому уроці п озитивним у роботі вчителя з учнями на етапі усвідомлення матеріалу є те, що він дає час на обдумування, використовує різ­ні форми роботи та види на­очності. Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здій­снювало вплив на розвиток і ви­ховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кож...

21-й день

Сьогодні я провів урок з інформатики на тему: "Створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних".  Мета:  формувати в учнів знання про створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.  Тип уроку: комбінований. Протягом уроку учні уважно слідкують за поданням матеріалу, вчасно переключаються на письмову роботу, висувають аргументовані версії.  Також я відвідав урок з фізики. Тема уроку була: " Електричний струм в металах ".  Мета:  формувати в учнів знання про е лектричний струм в металах ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.  Тип уроку: комбінований.  На уроці вміло проводиться мотива­ція навчальної діяльності учнів на всіх етапах уроку, що сприяє збудженню їхнього інтересу до вивчення нової теми, творчої діяльності.  Зміст уроку  повністю відпові­дав вимогам навчальної програми та меті постав...