Сьгодні я провів урок з інформатики. Тема уроку була - "Побудова моделі даних
предметної області" Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про побудову моделі даних предметної області; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На намагався щоб робота з вивчення нового матеріалу характеризівалась конкретністю й чіткістю реалізації основних завдань уроку. Виклад нового матеріалу відзначався логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Я розкривав зміст теми цікаво, доступно, з наукових позицій, використовує останні досягнення. Новий матеріал вивчається в процесі самостійної роботи, яка носить творчий пошуковий характер. Це сприяє розвитку в учнів самостійності, допитливості, здатності встановлювати певні закономірності. До основних висновків учні приходили самі, а вчитель при цьому зберігав керівну роль.
А також я був на уроках української мови та на істрої.
Темою уроку всесвітньої історії була "Початок холодної війни". Мета уроку: ознайомити учнів з історією холодної війни. Тип уроку - засвоєння нових знань. Вчитель дуже цікаво розповідала матеріал, а учні її тихенько слухали, записували найголовніше і задавали цікаві питання. Увесь урок визначається логічним взаємозв’язком окремих структурних частин, які оптимально витримані за часом, мають свою мету та зміст і відзначаються логічною завершеністю. Це підтверджує достатню культуру педагогічної праці. Раціонально, вдумливо і дидактично грамотно визначена основна мета уроку, вона чітко випливає зі змісту навчального матеріалу, відповідає віковим і інтелектуальним особливостям учнів класу та несе в собі інформацію про кінцевий результат уроку.
Тема уроку української мови "Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про правила вищий і найвищий ступені порівняння прикметників; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.
Комментарии
Отправить комментарий