К основному контенту

2-й день

Сьгодні я провів урок з інформатики. Тема уроку була - "Побудова моделі даних предметної області" Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про побудову моделі даних предметної області; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На намагався щоб робота з вивчення нового ма­теріалу характеризівалась кон­кретністю й чіткістю реалізації основних завдань уроку. Виклад нового матеріалу відзначався логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Я розкривав зміст теми цікаво, до­ступно, з наукових позицій, ви­користовує останні досягнення. Новий матеріал вивчається в процесі самостійної роботи, яка носить творчий пошу­ковий характер. Це сприяє розви­тку в учнів самостійності, допит­ливості, здатності встановлювати певні закономірності. До осно­вних висновків учні приходили самі, а вчитель при цьому зберігав керівну роль.
А також я був на уроках української мови та на істрої.
Темою уроку всесвітньої історії була "Початок холодної війни". Мета уроку: ознайомити учнів з історією холодної війни. Тип уроку - засвоєння нових знань. Вчитель дуже цікаво розповідала матеріал, а учні її тихенько слухали, записували найголовніше і задавали цікаві питання. Увесь урок визначається ло­гічним взаємозв’язком окремих структурних частин, які опти­мально витримані за часом, мають свою мету та зміст і відзначаються логічною завершеністю. Це під­тверджує достатню культуру пе­дагогічної праці. Раціонально, вдумливо і дидак­тично грамотно визначена основна мета уроку, вона чітко випливає зі змісту навчального матеріалу, від­повідає віковим і інтелектуальним особливостям учнів класу та несе в собі інформацію про кінцевий результат уроку.
Тема уроку української мови "Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про правила вищий і найвищий ступені порівняння прикметників; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

18-й день

Сьогодні психолог нашої школи проводив з учнями 11-го класу бесіду на тему: "Усі професії важливі, обирай свою". На цій зустрічі вона розповіла про основні професії, а також провела опитування хто ким хоче бути. Також учні 11-го класу пройшли тестування за допомогою якого дізнались яка сфера професій їм більше підходить.  Також сьогодні я відвідав уроки з алгебри та геометрії.  Тема уроку з алгебри: " Логарифмічні нерівності ". Тип уроку - комбінований. Мета уроку:   формувати в учнів знання про логарифмічні нерівності ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На ць ому уроці п озитивним у роботі вчителя з учнями на етапі усвідомлення матеріалу є те, що він дає час на обдумування, використовує різ­ні форми роботи та види на­очності. Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здій­снювало вплив на розвиток і ви­ховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кож...

21-й день

Сьогодні я провів урок з інформатики на тему: "Створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних".  Мета:  формувати в учнів знання про створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.  Тип уроку: комбінований. Протягом уроку учні уважно слідкують за поданням матеріалу, вчасно переключаються на письмову роботу, висувають аргументовані версії.  Також я відвідав урок з фізики. Тема уроку була: " Електричний струм в металах ".  Мета:  формувати в учнів знання про е лектричний струм в металах ; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.  Тип уроку: комбінований.  На уроці вміло проводиться мотива­ція навчальної діяльності учнів на всіх етапах уроку, що сприяє збудженню їхнього інтересу до вивчення нової теми, творчої діяльності.  Зміст уроку  повністю відпові­дав вимогам навчальної програми та меті постав...