Я відвідав уроки інформатики та геометрії.
Тема уроку геометрії "Призма. Пряма і правильна призма". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про пряму і правильну призму; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На цьому уроці я помітив, що у ході подання нового матеріалу проводиться безпосередня перевірка якості розуміння його учнями. Засвоєння нового матеріалу школярами на уроці є оптимальним.
Тема уроку інформатики "Етапи розв’язування задачі за допомогою комп’ютера. Вхідні дані та результати, їх взаємозв’язок. Поняття про метод розв’язування задачі. Поняття програми." Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про етапи розв’язування задачі за допомогою комп’ютера та про вхідні данні; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.
Тема уроку геометрії "Призма. Пряма і правильна призма". Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про пряму і правильну призму; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На цьому уроці я помітив, що у ході подання нового матеріалу проводиться безпосередня перевірка якості розуміння його учнями. Засвоєння нового матеріалу школярами на уроці є оптимальним.
Тема уроку інформатики "Етапи розв’язування задачі за допомогою комп’ютера. Вхідні дані та результати, їх взаємозв’язок. Поняття про метод розв’язування задачі. Поняття програми." Тип уроку - комбінований. Мета уроку: формувати в учнів знання про етапи розв’язування задачі за допомогою комп’ютера та про вхідні данні; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.
Комментарии
Отправить комментарий